sobota, 1 listopada 2014

Zanim zaczną się prawdziwe przygotowania.........wyznanie

Moi drodzy muszę Wam wszystkim na początku tworzenia naszego bloga powiedzieć ze każdy każda z Was jeżeli jeszcze poszukuje, w końcu znajdzie swoja prawdziwą jedyną miłość na całe swe życie. Moje życie odmieniło się gdy poznałem moją narzeczoną w najszczęśliwszy czas w moim życiu. To co mnie spotkało jest największym szczęściem i nie ma dnia bym nie dziękował za To Panu Bogu. Dla niej oddałbym wszystko co Mam bo kocham Ją ponad życie prawdziwie i jedynie całym sercem. I powiem Wam jedno gdy spotkacie prawdziwą miłość będziecie się czuli jakbyście fruwali po niebie błękitnym na którym jest jedna chmurka na której jesteście tylko Wy we dwoje.

Na naszym blogu będziemy Wam ukazywać nasze wszystkie przygotowania do naszego najważniejszego dnia w życiu który będzie 20 sierpnia 2016 roku. Będziemy się dzielić z moją narzeczoną wszystkimi doświadczeniami oraz będziemy Wam udzielać wskazówek jak zorganizować wesele marzeń jak ze snu :)

Pamiętajcie zawsze najważniejsza jest prawdziwa miłość ona uszlachetnia i daje siłę na każdy dzień życia i to właśnie takie życie warto przeżyć.


Tak bardzo Cie kocham Pani narzeczona :**********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz